Utställning Karlstad

Ja hur gick det egentligen? Åsikterna går isär ♥ Alla andra tyckte att det gick bra, men jag kände att det kunnat gå bättre. Jag har så sjukt höga krav på mig själv att allt ska vara tipptopp jämt, så jag har svårt att se det som "en första gång". Men nu när jag sett bilderna som Henki tog så såg det otroligt mycket bättre ut än vad det kändes! Jag tyckte inte att hon stod fint alls utan tyckte mest att hon fjantade runt och satt ner, men titta här:

image225
Inte fy skam ändå! Huvudet uppåt och bakbenen i fin vinkel.

Annars såg det mest ut såhär:    Hon ska ju hålla på och luta sig mot mig hela tiden. Detta ska tränas bort på något magiskt vis ♥

Här får ni lite mer bilder:

image228
Hon är bra med i vändningen.

image229
Det ska vara lite roligt också. Ombra är påväg till S, R och Henki som såg mycket roligare ut än att springa runt i den dumma ringen!

image230
Kolla in det fina steget!

Kritiken blev:
Elegant tik. Bra huvud med mycket ljusa ögon. Slarvar med öronen. Flott hals och rygglinje. Normala vinklar fram och bak. Något kort i kroppen. Gillar inte riktigt läget. Bra rosvinnande rörelser.

Förutom det där om öronen och att hon var kort i kroppen (för att hon hade svansen mellan benen och frös...) så är det ett jättebra omdöme! Vi kom däremot trea av 3 i klassen, så det var väl ingen prestation i sig. Vi kan ju inte hjälpa att alla andra är mycket större och mognare! ♥ Den gula var till exempel 3 år så det är fusk att de ska tävla mot varandra tycker jag.... Klart att de vinner då ♥

Innan vi gick in i ringen hann vi med lite mys också.   

Nera var med men ville inte umgås med oss andra ♥ 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul med utställning! Tyckte oxå det kändes hopplöst i början men övning ger färdighet som vanligt :) Hon ser jätte fin ut!
N.Y.C var jätte coolt! Rekommenderar det verkligen!
Kram

2008-05-01 @ 18:12:57
URL: http://annas.webblogg.se
Postat av: Soff

Din blogg är dum! Man kan ju inte kolla på bilderna ordentligt. :) Puss o kram

2008-05-03 @ 20:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0