Sommarstugan

 Det var ett par dagar sedan jag skrev sist. Det här har vi gjort:

image299
Solat oss i stallet.

image300
Slappat i soffan.

image301
Kikat ut från balkongen.

image302
Busat med Tuss på balkongen.

image303
Hittat en pinne i vår storlek!

Idag har vi varit i min sommarstuga. Ombra var h e l t galen när vi kom dit och sprang runt runt runt och inspekterade ägorna ♥

 Utsikt över sjön.

"Åh vatten!"    image306 
Törstig!

 "Sen måste jag upp igen!" 

   

image311
"Vem är vacker sa ni?" ♥

 Sen tog vi en långpromenad i skogen. Mycket spring!

     

image316
Hela skogen var full med Skogsvioler. Så otroligt vackert!

Nu ska vi ha fästingkontroll, sen ska jag till jobbet. Imorrn är Ombra hos min mamma & pappa, och de ska tydligen på långpromenad på I2-området. Det låter strålande tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0