Pappa Kalle


Vi fick nyss det fruktansvärda beskedet att Ombras pappa har gått bort.
Han blev biten av en orm på promenaden, och hans liv gick inte att rädda.



Kalle - Boarhunter's Waldo

Jag blir väldigt ledsen när jag tänker på att Ombra inte förstår vad som har hänt. Djurvärldens föräldrar, och speciellt våra tamdjur, har ju ingen ihållande relation till sina barn. Hon vet inte att hon precis förlorat sin pappa - och det gör ont i mitt hjärta att jag inte kan förklara det. Hon märker dock av att jag blev ledsen, och kom precis och pussade mig på kinden ♥
 

Kommentarer
Postat av: Merete

Tusen takk for alle gode tanker.. Var utrolig godt å se dine minneord om Kalle på din side.. Det varmer godt..
*kram

2008-05-20 @ 09:01:32
URL: http://www.blackjack-blues.com
Postat av: Madelen

Usch va hemskt! Min sambo blev huggen förra veckan, han skyddades av damasker. Förstår att du är ledsen!

Inte rätt tillfälle men svaret på din fråga är att intresseanmälan till kurser kommer ut i augusti. Håll även koll på anslagstavlan på hemsidan, där kommer det upp lite saker ibland.

Tröstekramar från mig.

2008-05-20 @ 18:55:25
URL: http://k9kiwi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0