Lugna gatan här...

Jag steker pannkakor och bloggar samtidigt... Atntingen så blir det svarta pannkakor eller osammanhängande text...

Vi är nyss hemkomna efter en halvmilspromenad på Sörmon. Ombra sprang som vanligt runt som en galning, men börjar äntligen lyssna mer och mer. Vi mötte en annan hund, och då är hon så duktig att hon stannar och visar oss att det kommer någon. Jag gick fram och kopplade henne, och sedan fick hon hälsa på den andra hunden. Inga problem! Jag är så stolt! Det känns verkligen som om vi är en bra bit utanför dimman nu. 

Det är dåligt med bilder nu igen, jag vet, men vi har bara levt som vanligt de senaste dagarna så det finns inte så mycket att titta på/visa upp. Jag pluggar och Ombra sover i soffan eller på balkongen. Vi bjuder på bilder på andra hundar istället. Här har ni iaf otroligt vackra Largo från utställningen i Vikersund! Han är en stor pojk nu!

 
http://www.ngdk.no/mai.htm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0