"Labophoto"

Hittade en cd-skiva i hyllan häromdagen. Den innehöll ett bildredigeringsprogram som hette "Labophoto", och jag var tvungen att prova! Jag gillar ju att göra mina egna headers och att pyssla med bilder, så här är mina senaste Ombra-alster. Jag är fortfarande total-nybörjare, men det är så roligt! Den läskigaste lägger jag sist  så ni inte trillar av stolen ♥

Vackert gammalt foto från 50-talet
image243

 (orginalet)


Den magiska skogen
image244

 (orginalet)

Kanin-hund (vilket stämmer i vanliga fall...)
image246

 (orginalet)

Det här kortet blev lite obehagligt tycker jag för det ser verkligen ut som en kanin! Nog för att hon skuttar runt i tillvaron men det här var lite väl mycket... Det är häftigt att man kan göra om en bild så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0