Borde finnas tuttar för hundbebisar

Mina kuddar och täcken tar stryk! Jag har inte hjärta att be henne sluta, för hon är ju så gullig ♥



image95
Som sagt. Ozzy är STOR! Man kan skymta Ombras ben och rygg bakom, och då har han ändå sin kropp och benen böjda på kortet!

image96
Eftermiddagslur tillsammans med pingvinen. Det var hon själv som la upp honom på armstödet!

image97
Tuss: Jag känner att du äter något smaskigt. Sugen på att dela med dig?
Ombra: Glöm det pyret. Benet är mitt.
Tuss: Ok. Jag tittar väl på då. ♥

image98
Ombra: Hörru kissen, varför gillar du mig inte?
Snuffe: För att du är stor och äcklig och förföljer mig hela tiden.
Ombra: Men kom igen. Jag vill bara busa lite.
Snuffe: Fräs!!
Men han ligger i alla fall kvar på stolen med benen i kors! Ingen kan få Farbror Muffin att flytta på sig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0