Jo men det är en hund... eller?

Ibland är det svårt att komma med bra motkommentarer när folk säger att Ombra är en ponny, speciellt när hon anstränger sig för att verkligen se ut som en också:


"Mmm morötter!"


"Får jag ta den också?"

Igår körde vi lång target-träning för att verkligen få det att funka. Hon var jätteduktig och kunde placera tassen på både vektygslådan och sedan på en stol. Hon är så knäpp bara för hon klarar det galant 3 gånger på raken men den fjärde så ser hon ut som ett frågetecken och fattar ingenting. Det är i stunder som dessa man verkligen märker att hon fortfarande är så mycket bebis. Hon har så otroligt mycket potential, men orkar inte koncentrera sig tillräckligt länge. Jag försökte först få henne att bara komma och ställa sig bredvid mig på min högra sida, men jag såg på henne att hon inte förstod vad jag menade och då blev hon så förvirrad att hon bara sprang runt i lägenheten och busade istället. Vi behöver gå på kurs tror jag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0