Hos Vilda - med bilder

Nu är vi hemma igen, efter hundpassning och midsommarfirande. Jag börjar med att visa våra 10 dagar hos Vilda först.

     
Såhär fint låg dem av sig själva!

     


Första dagen i stallet. Bäst att bura in Vilda så hon inte rymmer ♥

     


Fullt ös medvetslös!

   


Jag ÄR en kanin!


Jag vill oxå ha!

 Godisregn i trädgården  


Ungefär 90% av den vakna tiden spenderades såhär: busandes i soffan ♥

   Resterande 10 % sov dem...


Näsan är oxå trött ♥

   


Söndagen den 15 juni var vi ute på gamla flygplatsen och tittade på fina bilar. De lät väldigt högt, men det var ingen av oss som tyckte det var farligt. De var jätteduktiga! Social- och sensitivitetsträning på samma gång!

Ombra var jätteduktig som extramamma och de hade kul tillsammans. Jag är jättestolt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0