Första dagen

Kl 11.00 åkte C till Spanien, så jag och Ombra bor i hennes hus för att passa Vilda. Tjejerna kommer överrens jättebra, det är bara Ombra som leker lite för hårt ibland - men då tar vi en time-out bakom kompostgaller. Funkar perfekt!

Jag hade tänkt lägga upp en massa bilder som jag tagit idag (24 st), men C's dator är från 1800-talet så en bild tar mer än 8 minuter att ladda upp så det får bli en annan gång. Det blir bildbomb i slutet på nästa vecka eller om jag åker hem och lägger upp några.

Imorgon blir det stallet på förmiddagen och sen ska vi vara hos min mamma & pappa på kvällen.

Nu ska vi ut och kvällskissa och sen ska jag försöka sova... Yeah right ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0