Min stora, tuffa hund

Nja. Kanske inte. Men snart! Att morra åt folk som går förbi är tydligen kul... När vi var i stallet förut, vilket tog ca 25 minuter högst, så hann den stora hunden bli så kall att hon stog och hackade tänder. Lilla fisen. Jag hittade inte yllefilten, så vi lånade någons fleecetröja. Den blev en snygg cape som värmde lite, men inte tillräckligt. Till slut satte jag henne i bilen. Som att ha med sig ett barn! image54 
Fy vad det är tråkigt här!

Tuss och Ombra fortsätter sin hat-kärlek. Hatet är bara att Ombra rör sig lite klumpigare än en katt och på så vis skrämmer sk*ten ur katterna så fort hon rör sig snabbare än slow-motion. Men Tuss fortsätter att skrämma upp Ombra genom att rejsa genom lägenheten, vända på bredställ och sen rejsa tillbaka. Det går ju inte att sova då heller!
image55 
Såhär nära kommer de när de kommer överrens om tempot på umgänget. (att Ombra ligger still och Tuss bestämmer hur nära hon lägger sig!)

Nu tar bloggen en paus tills på måndag, för under helgen är det mycket jobb jobb jobb som gäller. Ombra flyttar hem till S & R för lite rekreation! ♥ Har redan ont i magen för att jag ska lämna henne, även om det är till hennes mamma! Buhu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0