Jag tar tillbaka...

...det jag sa om att hon inte är så påverkad av hormonerna. Idag är hon helt sanslös. Ska sitta och gå precis intill hela tiden, förutom då vi var i stallet då hon vägrade komma hur mycket jag än ropade. När vi promenerade imorse gick hon så långsamt och nära så jag höll på att bli vansinnig. Nu när vi är hemma "leker" hon och Tuss, och alla lekar innebär att de har ner något så att det går sönder. Hon är rastlös trots långa promenader och mycket träning och hittar därför på onödiga hyss inomhus. Igår tränade vi därför "ligg" inomhus för att bespara lägenheten. Det gick sådär, så vi ska fortsätta idag. NU får den här löpningen vara slut snart så att hon är antingen eller som hon var innan. Antingen lyssnar hon jämt, eller så är hon döv jämt. Det är ett bättre utgångsläge, och då är man desperat! ♥

(Jag är bara trött, så det är egentligen inget allvarligt, men får man välja så....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0