Jag tar kategori Fågel för 400 poäng tack!

"Moder med extremt överbeskyddande egenskaper"

Pling! "Vad är hönsmamma?"

Exakt. Stressade hem som en galning från skolan för att kolla hur det gick med den ensamma hunden. Hade hon hunnit äta upp hela lägenheten på en timme, eller bara halva? Jag är gärna lite över-nojjig när det gäller mina bebisar. Att lämna bort katterna till någon för att resa bort är ett trauma varje gång, och jag har hittils bara klarat en vecka som längst. Sen bryter jag ihop. Stackars S & R som är utan Ombra, men ni har ju bloggen i falla fall!

Hur gick det med hunden då? =) Hon hade sovit i soffan, och inte ens rört de ben jag lagt ut på de ställena jag trodde att hon skulle nosa runt mest i (som sopsortering, hatthylla, stallklädeshängare...). Tur att man oroade sig svettig då! Hon blev såklart helt galen när jag kom hem och punkterade mitt öra, men nu ligger hon i sin bädd och sover. Skönt! Med tanke på att Diva (a.k.a Tina, Viva...) är hemma hos min planerade dagmamma och stökar runt, så är det bra att veta att jag nästa gång kan vara kvar på hela lektionen. Min läraren förstod, och jag är ju bäst på att komplettera min frånvaro, så den här halva lektionen var inga problem! 

Igår var jag en snabbis på Intersport för jag hade fått presentkort i julklapp där från macken. Jag inhandlade denna:  Sen när vi gick hem från bilen hade vi båda rosa accesoarer (jag hade även min rosa handväska), så folk måste ju trott att jag var knäpp. Skaffa sig en chihuahua istället kanske om man ändå bara är ute för att visa upp sig! Men vi tycker att vi är snygga i rosa! ♥ 


Lite bilder...

Tuss om Ombra ska alltid vara i närheten av  varandra.  
Snyggast sovstil vinner...  Det ser ju skönt och avslappnat ut åtminstonde.   


Ha en trevlig alla ♥- dag! Puss från oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0