"Hur många hundar ska vi ha egentligen?"

Hunden läcker. Överallt! Tur att vi kunde träffa S & R hos C för här hemma är det kaos. Var ju tvungen att tvätta soffklädsel, lakan, täcken och kuddar för vart hon är varit så fanns det små röda spår. Tack gode gud för tvättmaskin i lägenheten, och tack gode gud för Ikeas avtagbara klädslar. Nu har hon fått sitt fina, egna tikskydd, och ligger förnöjt i soffan. Tuss var framme direkt och pep när vi kom hem, och skulle fram och hälsa. Det är ju hennes hund och inte min om ni inte visste det... Ombra hälsade tillbaka genom att nafsa henne i benet. Den hårda kärleken är den sanna kärleken, eller hur var det? ♥

Sambon var mindre nöjd inatt när 2/3 av djuren bestämt sig för att campa i hans säng.
 Här ligger han och Ombra rumpa mot rumpa och sover. Tuss låg på hans kudde = Mindre nöjd och trött sambo i morse =)

Ombra somnar om i hans säng när han gått till jobbet, men när jag vaknade låg hon och snuttade på täcket i min säng. Det har hon inte gjort på flera dagar, så nu kanske hon inte är lika trött längre.  Gulligt är det i alla fall! Mindre mysigt med all saliv, men gulligt!

C fick ju Ombras syster nu på eftermiddagen(som jag skrev förut), och det verkade som att det gick bra. Det var väldigt roligt för Viva (nytt namn som tydligen funkade) och Ombra är så lika att det är kusligt. Som om någon redigerat ett kort i datorn genom att bara byta färg på henne. "Idag känner jag för att ha en grön hund!" När C´s dotter kom hem och fick veta att Viva skulle bo där ett tag så frågade hon "Hur många hundar ska vi ha egentligen?" Jättemånga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0