Förlåt!

Det är dåligt med bloggning nu, jag vet. Jag är lite hängig och trött så jag återkommer med fina bilder så fort som möjligt.

Idag på promenaden fick vi beröm för Ombras "graciösa gångstil" av en söt tant! Hon är den 4e tanten som står och tittar förtjust på henne när vi går förbi! Sånt tycker vi om!

Har bytt matfilosofi också. Blev trött på att slänga det uppblötta fodret som låg kvar nere i botten, så nu ger jag mindre så att hon lär sig att äta upp. När hon äter upp så får hon mera Usch i belöning. Borde funka. Ska även lägga in ett tredje mål eftersom hon måste ju få i sig samma mängd fortfarande. "Äta upp"-filosofin kommer från stallet, där travhästen matvägrar om han får för mycket mat. Ger man honom så att han hela tiden äter upp så kan man sedan börja öka. Omvänd psykologi kallas det ♥ Mycket fiffigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0