Du va inte så liten du!

Vi var nyss på Granngården och inhandlade "ben" i alla dess former. De är bra att engagera sig i istället för att leka stirr-leken med katterna. Killen i kassan tyckte hon var stor, men vågade ge henne en levergodis som hon spottade ut!

Imorse var jag helt säker på att Ombra hade kissat i sängen. Det verkade dock lite underligt att hon kissat ca 20 centimeter från mitt huvud, så jag undersökte saken vidare. Efter vår gryningskissning gick vi in och somnade om. Då insåg jag vad det var.

 Hon tar tag i hörnet på täcket och snuttar på det! Som en tutte! Man ska alltså inte glömma bort att hon fortfarande är bebis =) När jag tittade på henne så var hon helt still, men när jag la mig ner igen så började hon igen. Rolig. Hellre snuttning än kissning!

Vi har varit i stallet också. Vi träffade Noffe och Ida som bor där, och Ida var inte jätteglad men efter att de morrat lite på varandra så var det ok.
  Här står hon och spejar på vad de andra gör. Jag hade henne i en longerlina som satt fast på utsidan av stallet. Då kunde hon gå runt och lukta på saker i sin egen takt och komma in till mig en stund om hon ville.

Efter stallet åkte vi och köpte benen. Vi införskaffade en ny nalle också, och den här är förstärkt med rep på sidan så man kan busa hårt med den. Det tog henne däremot ca 1 minut att göra honom en-ögd...
  

Kompisgalleri:

 Detta är min kompis Hugo som bor hos min "när-min-mamma-är-i-skolan-mamma" Cilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0