Toppbetyg!

Idag var tydligen en bättre lyssnar-dag, för hon har varit jätteduktig och gjort nästan allt jag bett henne om! Det är spännande med dagsformen...

Vi var uppe vid vattentornet och övade utställning förut. Vi ställde oss, och sen sprang vi både runt och rakt fram. Superduktig! Hon tar långa fina steg och så länge jag säger att hon är duktig imellanåt så följer hon med dit jag vill. Inget hopp eller bus heller, och det är bra. Vi avslutade med att leka lite, och sen fortsatte vi in i skogen. Jag ser skillnad på hennes kropp efter alla skogsturer så då vill jag ju fortsätta ♥

Innan vi gick till vattentornet tog vi en sväng runt Nobelgymnasiet, det är en så fin raksträcka att promenera på bakom skolan. Där hittade vi en "pinne" ♥

image221 

image222
Perfek storlek! Hon prövade att dra med sig den, men den ville inte följa med hem....

Den nya sängen får toppbetyg av både Ombra och oss andra. Jag kan nu säga "gå och lägg dig" med önskat resultat! Även Tuss lyssnar till det...

image223

Resultat av mankhöjdsmätning kommer innan dagen är slut!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha det är typ såna pinnar som eddie försöker ta med hem också! :D mammas berner sennen :)

2008-04-30 @ 00:13:39
URL: http://annaflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0