Snälla monstret!

Idag har vi lekt med en ny kompis! Wilma är S's mammas hund, och hon är 3 år. Hur gullig som helst! Ombra och Wilma kom överrens jättebra. Mestadels berodde det väl på att 3-åriga Wilma med en gång lade sig och visade magen och Ombra tappade med det allt intresse för att leka, men allt som inte är bråk är ok! Ombra försökte busa upp Wilma men hon tyckte att stora Ombra var lite läskig när hon hoppade runt och skällde... ♥ Självklart började det regna ordentligt när vi väl pälsat på bebis och oss, så vi gick bara en kortis. Vi har dock bestämt ny playdate senare i veckan! Efter det "trevliga" mötet med den griniga gubben imorse, så känner jag att all hundträning vi kan få är jätteviktig! Nästa gång jag ser honom ska Ombra gå lös fot förbi dem! ♥ 

 Gå ut ur bilden-syndromet! 
 Fina vovvar! Ombra ser ju helt enorm ut bredvid Wilma ♥

Nu är vi alltså kompisar med: Hugo, 3 st Bamse, Zera, Tess, Wilma, 2 st Ozzy, Bella, Mira, Figo (stallet), Ida (stallet), Noffe (stallet) och Atlas! många kommer vi överrens med alldeles utmärkt! 

Häromdagen när vi firade pappa, så tog jag lite kort på Ombras nyaste leksak. Min mamma och pappa har nämligen bestämt sig för att skämma bort hundtrasan ordentligt, så hon har fått en egen mjukis att leka med hemma hos dem!


    En Pokémon! Han saknar redan ett öga och en röd kindplupp....

Kommentarer
Postat av: Madelen

Skönt att kunna umgås med många andra :) . Medlemskap i brukshundklubben för vuxna kostar 350 kronor. Jag är medlem här: http://karlstadbk.com/ .
Då har du tillgång till plan och på torsdagar en torsdagsvärd. På vintern har du gratis tillgång till ridhus vissa dagar och det finns även träningsgrupper (eller så startar man en själv ;) ) som man kan fråga om man får vara med i. Är du nyfiken så åk ut på torsdag runt 18 och prata med någon. Jag kan tyvärr inte komma på torsdag men det finns alltid värdar som hjälper till. Det vore kul med fler att träna med :)

2008-04-08 @ 18:14:25
URL: http://k9kiwi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0