Nu är vi ROSA!

Vi har tröttnat lite på den röda designen, så det fick bli riktigt tjejrosa istället! Ombra tyckte det var helt ok också såklart ♥

Jag var så arg på min telefon förut. På gräsmattan brukar Ombra busa med sin pinne (egentligen en hel gren) varje gång innan vi går in, och idag drog hon på ordentligt. Hon lekte och tuggade om vartannat - och sen la hon sig ner på gräsmattan och började gnaga på den! ♥ Jag slet fram telefonen för att ta kort, men av okänd anledning fungerade inte skrotet så det blev inget.... Sånt där borde man kunna stämma någon för! Jag blev i alla fall förvånad över att hon la sig ner frivilligt ute, så jag provade om det gick när jag bad henne också - och det gjorde det! Ett nytt trick att lägga till listan, yes! 

      Snyggast i solen!

Just nu ligger hon mycket nöjd i soffan och tuggar på ett ben med något brunaktigt innehåll. Det luktar avgrund... Vill inte ta det ifrån henne bara, för hon verkar gilla det så mycket. Uuuäää vilken stank... 

Höll på att glömma att skriva att vi nyss varit på entimmespromenad med mamma i den sköna kvällssolen. Vi gick i skogen, och när vi kom ut på en äng så stod där ett rådjur. Det stod prick stilla så Ombra såg nog bara att det var "något", så hon knallade förnöjt vidare. Jag kopplade henne såklart, för hade det väl sprungit iväg så tror jag inte att hon hade stannat hos oss... ♥ Jag är bara nöjd att hon inte stod och blängde sådär länge som hon brukar göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0