Mördarbacken

Nu har vi gjort det! Vi har tränat länge och väl för att gå nerför den här backen:

image220

Ni kanske undrar vad grejen är? Jo backen är så j*vla brant att man nästan tappar balansen framåt när man går i den! Ni ser längre ner att den "försvinner"... Åker man pulka här på vintern har man självmordstankar... Jag har inte velat gå i den med Ombra förut för jag har velat bygga upp henne muskulärt först eftersom den i princip bara påfrestar frambenen - men nu kände jag att vi vara klara! Börjar vi gå här 1 gång i veckan kommer vi få BRÖSTKORG (Ombra) och  LÅR (jag) som brottare!♥  Det tar kanske bara 4 minuter att gå ner för backen, men Omra var helt slut efteråt och gick och flåsade. Den är både träning för kroppen och knoppen för man behöver tänka ordentligt var man sätter fötterna/tassarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0