Fin hund & fint väder

Jag börjar må lite bättre, även om jag var hos doktorn idag som sa att jag nu hade bihåleinflammation. Jag fick äntligen medicin i alla fall, så snart ska jag väl vara frisk.
 
I tisdags så var vi i stallet, och tog en promenad med L och Emil. Det var så skönt väder så vi passade på att röra lite på oss.

image138 
Nöjda djur!

Vi tog lite bilder nere vid sjön.

image139

image140

image141

Idag var det lika strålande väder, så jag ringde mamma och pappa så de kom och promenerade med oss. VI gick åt andra hållet då man kommer ut på en udde mitt emot stallet. Det är så vackert!

image142

image143

Så fin hund! Hon var lite nyfiken på några som satt och var romantiska, och smög på dem bakifrån - men det slutade med att de ropade henne till sig och berömde henne för att hon var så fin. Då är man duktig på att vara olydig om det går så bra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0